Na het aanmaken van de Microsoft 365-omgeving via het MijnIPS controle paneel dient u licenties te koppelen. Een overzicht van de verschillende licentiemodellen kunt u hier inzien. Zodra u uw keuze heeft gemaakt kunt u onderstaande stappen volgen om de licentie aan te vragen.
Het instellen van Microsoft 365 omvat veel stappen, kom je er niet uit of heb je vragen; neem dan contact met ons op.
Aanvragen licenties
- Log in op het MijnIPS controle paneel.
- Klik in het linker menu op Online werken.
- Klik op de domeinnaam waar u nieuwe licenties aan wilt koppelen.
- Klik bovenin op + Licenties toevoegen.
- Selecteer de gewenste hoeveelheid en type licenties.
- Klik op Toevoegen.
De aanvraag van uw licenties worden binnen enkele minuten verwerkt, na de aanvraag kunt u de licentie(s) toewijzen aan bestaande en nieuwe gebruikers
Hiervoor kunt u eventueel deze handleiding volgen.