Wanneer je tijdelijk afwezig bent of op vakantie gaat kun je je mail automatisch laten beantwoorden.
Onderstaand leggen wij uit hoe je dit kunt instellen:

  1. Login het Mijn IPS controle paneel. 
  2. Wanneer je bent ingelogd, klik je in het linker menu op Domein & hosting.
  3. Klik in het middelste venster op de domeinnaam waarvoor een email account aangemaakt dient te worden.
  4. Klik in het middelste menu op E-mail.
  5. In het bovenste menu klik je op Afwezigheidsmelding toevoegen.
  6. Selecteer het emailadres waarvoor je de afwezigheidsmelding wilt toevoegen.
    Daaronder kun je je bericht invoeren die automatisch aan de afzender wordt gestuurd.
    Wanneer je klaar bent klik je op Opslaan.

Kom je er niet uit?

Wij helpen je graag verder als het even niet lukt. Bel ons op of stuur een bericht en we lossen het direct voor je op.

Neem contact met ons op ? Support