In Mijn IPS kan je extra gebruikers toevoegen, zodat je de diensten met meerdere personen kan beheren of een externe partij toegang kan geven tot het account. Volg de stappen hieronder om een extra gebruiker toe te voegen.

  1. Log in op het Mijn IPS controle paneel.
  2. Klik in het linker menu op Gebruikers.
  3. Vraag aan de gebruiker die je toe wilt voegen of hij/zij al een account heeft op Mijn IPS.
    - Indien dit niet zo is, klik dan bovenin op uitnodigen.
    - Indien dit wel zo is, klik dan op Ander Mijn IPS account toegang geven.
  4. Indien er is gekozen voor Nieuwe gebruiker toevoegen zal je een scherm te zien krijgen waar je de naam van de gebruiker en het e-mailadres in kunt vullen. Na het klikken op Opslaan zal de nieuwe gebruiker een mail ontvangen om een account aan te maken. Hierna zal de gebruiker toegang krijgen tot het paneel. De gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres.
  5. Indien er is gekozen voor Nieuwe gebruiker toevoegen zal je een scherm te zien krijgen waar je de naam van de gebruiker en het e-mailadres in kunt vullen. Na het klikken op Opslaan zal de nieuwe gebruiker een mail ontvangen om een account aan te maken. Hierna zal de gebruiker toegang krijgen tot het paneel. De gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres.

Et voilà! Je hebt nu succesvol een extra Mijn IPS gebruiker toegevoegd!


Kom je er niet uit?

Wij helpen je graag verder als het even niet lukt. Bel ons op of stuur een bericht en we lossen het direct voor je op.

Neem contact met ons op ? Support