Dat kan gebeuren, hieronder vind je de mogelijkheden om weer toegang te verkrijgen tot Mijn IPS.


Het e-mailadres is mij bekend en ik heb er toegang toe

Op de login pagina van Mijn IPS kun je het wachtwoord van Mijn IPS opnieuw toe laten sturen, dat kan via deze link: https://mijn.ips.nl

Klik op Wachtwoord vergeten? voer hier het e-mailadres in waarmee je bij ons bekend bent.
Mocht je ook het e-mailadres niet meer weten en krijg je de melding ''Het ingevulde e-mailadres is onbekend bij IPS.''

Dan kunnen wij het e-mailadres op verzoek opnieuw instellen. Helaas hebben wij nu geen manier meer om je identiteit te valideren. 


Ik weet het e-mailadres niet (meer) of ik heb hier geen toegang meer toe

In dat geval kun je het beste een e-mail sturen met een reset-verzoek naar support@ips.nl

Hier moet tenminste het volgende bij zitten;

  • Als je account op naam van een bedrijf staat
    • Een kopie legitimatiebewijs van (hierop mogen het BSN, de foto en het documentnummer onherkenbaar gemaakt worden):
      • Een van de zelfstandige bestuurders zoals bij de Kamer van Koophandel geregistreerd

        OF
      • Alle gezamenlijke bestuurders zoals bij de Kamer van Koophandel geregistreerd
    • Het Kamer van Koophandel nummer zodat wij de juiste uittreksels kunnen opvragen en controleren met de gegevens in Mijn IPS
  • Als je account op naam van een particulier staat:
    • Een kopie legitimatiebewijs (hierop mogen het BSN, de foto en het documentnummer onherkenbaar gemaakt worden)

De gegevens op je legitimatiebewijs onherkenbaar maken doe je eenvoudig met de KopieID app van de rijksoverheid.

Mochten de gegevens kloppen zullen wij het e-mailadres veranderen naar het e-mailadres aangeven in de reset-mail. Hierna kunt je alsnog via https://mijn.ips.nl/order/displayForgotPassword het wachtwoord opnieuw instellen.

Kom je er niet uit?

Wij helpen je graag verder als het even niet lukt. Bel ons op of stuur een bericht en we lossen het direct voor je op.

Neem contact met ons op ? Support